Geen producten (0)

Retour aanmelden

Toch niet tevreden met het product? Dan is retourneren bij Aboe Safiya heel gemakkelijk insha Allaah. Hieronder vind je de voorwaarden voor het retourneren en wat je moet doen om je producten terug te sturen.

Voorwaarden retour

  • De producten zijn ongedragen (passen mag natuurlijk wel)
  • De originele labels zitten nog aan de producten
  • De producten zijn in originele staat en ruiken niet naar parfum of zweet

Voldoen jouw producten aan de voorwaarden? Dan heb je 14 dagen om je retour aan te melden per e-mail en vervolgens maximaal 14 dagen om ervoor te zorgen dat het pakket bij ons afgeleverd wordt. Let op, het retourneren van de producten is voor je eigen rekening

Stappenplan retour aanmelden

  1. Meld de retourzending aan via: aboesafiyamode@gmail.com
  2. Vermeld in de mail de volgende gegevens:
    Volledige naam:
    Bestelkenmerk:
  3. Wil je iets omruilen? Vermeld dan duidelijk in de mail voor welk product/maat je het exact wil omruilen zodat we dit apart kunnen leggen in sha Allaah.
  4. Wij zullen je binnen 1 werkdag beantwoorden met de adresgegevens en eventueel aanvullende informatie in sha Allaah

Klachten

Heb je een product ontvangen met een defect of productiefout? Dan zullen we je klacht per e-mail beoordelen en indien van toepassing je kosteloos laten retourneren. Om je klacht aan te melden kun je de volgende stappen volgen:

  1. Mail ons via: aboesafiyamode@gmail.com
  2. Vermeld in de mail de volgende gegevens:

    Volledige naam:
    Bestelkenmerk:
    Wat het defect is:

  3. Stuur foto’s en /of video’s mee zodat wij helder hebben wat het probleem is
  4. Wij zullen binnen 1 werkdag inhoudelijk reageren in sha Allaah

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?
Wij storten het geld terug binnen 10 dagen na aankomst van je retour in sha Allah

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

Kosten voor het retour sturen 
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Wij maken gebruik van cookies ter analyse en verbetering van de website en de koppeling met sociale media